BESTSELLER

BESTSELLER helpt Het Vergeten Kind

BESTSELLER heeft de grootste donatie ooit aan Het Vergeten Kind gedoneert. Met het gigantische bedrag van bijna €598.723 gaat Het Vergeten Kind meerdere Tovertuinen plaatsen en een jaar lang langs allerlei opvanglocaties met een activatieprogramma. Met de hulp van BESTSELLER kunnen wij het kind in de opvang bij de hand nemen, amuseren, prikkelen, motiveren en uitdagen met leuke voorstellingen, clinics en workshops op zowel geestelijk als motorisch vlak.

 

Over de GIVE-A-DAY actie

Vrijdag 8 april 2015 organiseerde BESTSELLER, het moederbedrijf van verschillende winkelketens zoals VILA, VERO MODA, ONLY, PIECES, JACK & JONES en NAME IT een wereldwijde goede doelen dag: GIVE-A-DAY. 50% van de volledige omzet die vrijdag gegenereerd werd in de Nederlandse winkels en de online shop werd gedoneerd aan onze stichting. De donatie is uitgekomen op het duizelingwekkende bedrag van bijna € 600.000,-. Meer over de actie

Samen maken we het verschil

Onze dank is groot aan BESTSELLER en ook heel veel dank aan alle lieve mensen die juist op GIVE-A-DAY hun kleren hebben gekocht in hun winkelketens. Samen ervoor zorgen dat er in Nederland geen kind nog vergeten wordt en een toekomst heeft met een lach. Zo moet het toch zijn! Meer over BESTSELLER