Partners bedrijfsvoering

Met de hulp van deze fantastische partners kunnen wij als stichting ervoor zorgen dat we de operationele kosten zo laag mogelijk houden waardoor het gedoneerde geld zoveel mogelijk ten goede komt aan ons doel: kwetsbare kinderen in Nederland die opgroeien in onveilige en/of instabiele thuissituaties en opvanglocaties weer kind laten zijn.  

Multimove webworks te Coevorden heeft als fullservice internetbureau deze website ontworpen, ontwikkeld en zorgt voor het beheer ervan.

De Drukwerkfabriek te Oosterhout (Gelderland) ontwerpt en verzorgt al ons drukwerk!

The Others te Amersfoort heeft belangeloos ons logo en huisstijl ontwikkeld. Ook verzorgt dit creatieve bureau de vormgeving van al onze materialen en het bureau heeft het concept voor de campagne t.b.v. de Week van het Vergeten Kind ontwikkeld en de productie daarvan geheel begeleid.

Het publicrelationsbureau 2TWINTIG te Rotterdam verzorgt belangeloos de pr voor de stichting.

Buzzcapture houdt zich bezig met online en offline reputatiemanagement en doen voor ons geheel gratis de monitoring.


The Gardeners te Amserdam is een activatiebureau (online en offline) met een sterke voorliefde voor PR en Social. Bedenkers van de wensvlagactie 'Vrolijkste Handtekeningenactie van Nederland' en de 'Hartenhuisactie' die ze belangeloos voor ons produceren.


Hans Verleur te Haarlem verzorgt kosteloos de fotografie van onze themafoto's, de grootste Tovertuinen en belangrijkste activiteiten.

Ook fotografen Nicole Romijn, Robert van GinkelArno Massee en Sacha Barnard verzorgen kosteloos de fotografie voor Het Vergeten Kind.

Nicole R fotografie logo

arnomassefotograaf

 

Proserve te Papendrecht is een zakelijke internet service provider en zorgt ervoor dat onze stichting kosteloos online is en blijft.


 Rollema & Partners te Warmond verzorgt er belangeloos voor dat iedere maand onze salarisadministratie vlekkeloos verloopt.

Rollema

Tom Kniesmeijer te Amsterdam verzorgd belangeloos de strategische ondersteuning van de stichting.

Clipforce te Amsterdam heeft belangeloos de tv-commercials van de bewustwordingscampagne ‘Vergeten Kind’ gemaakt.


Buy It Direct, het IT adres voor zakelijke markt en publieke sector stelt tegen inkoopsprijs hardware beschikbaar voor de stichting.

Buyitdirect logo
 

Unit 4 verzorgt tegen een gereduceerd tarief software voor online boekhouding.



iWords (De Communicatiestylist) helpt ons belangeloos onze tekstuele communicatiestijl zo optimaal mogelijk te maken én te houden. Online en offline.

7 AM in Den Haag aan het Buitenhof is een modern meeting-en conference center die ons kosteloos ruimte biedt voor vergaderingen of bijeenkomsten tijdens onze evenementen.

Orca Group te Heesch levert tegen sterk gereduceerde tarieven telecommunicatiediensten, zoals een 0900-nummer en sms & doneer-acties.

 

Mobility Support

CoolCat levert ons geheel vrijblijvend kleding tijdens foto- en of videoshoots t.b.v. de stichting. In ruim 35 jaar groeide CoolCat van 1 winkel in Amsterdam naar 130 winkels in Nederland, Belgie, Frankrijk en Luxemburg. Iedere maand heeft CoolCat een nieuwe en betaalbare collectie in de winkel, gericht op jongeren van twaalf tot achttien jaar en kids van zes tot twaalf jaar.