32 uur per week
Ben jij een resultaatgerichte fondsenwerver die de werving van structurele donateurs een flinke boost kan en wil geven? Ben je op zoek naar een mooie uitdaging binnen een energieke en groeiende organisatie en wil je onderdeel zijn van een gepassioneerd team? Solliciteer dan snel!
Over Stichting Het Vergeten Kind
Het Vergeten Kind zet zich in voor kinderen die het moeilijk hebben omdat er thuis veel problemen zijn. Soms is de situatie zo ernstig dat ze niet meer bij hun ouders kunnen wonen. Ons doel is dat deze kinderen zich gehoord en gezien voelen, zij op een veilige en stabiele plek wonen en zich positief kunnen ontwikkelen. Zodat ze hun eigen plek vinden in de maatschappij.
Channel manager Face-to-face werving en Telemarketing
Als channel manager ben je verantwoordelijk voor de werving en kwaliteit van structurele donateurs via de kanalen F2F en Telemarketing. Dit bereik je door continu fondsenwervende proposities uit te zetten bij relevante doelgroepen. Je werkt hierbij nauw samen met onze loyalty marketeer en de donateursadministratie. Je wordt onderdeel van het acquisitieteam van de afdeling Fondsenwerving.
Wat ga je doen?
- Je vertaalt de fondsenwervende strategie naar concrete plannen en ambitieuze doelstellingen voor de werving van structurele donateurs.
- Je ontwikkelt fondsenwervende proposities en coördineert de relevante contentcreatie. Je test hierbij doorlopend welke content en proposities het beste aansluiten bij jouw doelgroepen en deelt je bevindingen met het team.
- Je verzorgt de uitbesteding aan, de briefing van en de afstemming met externe uitvoerders, monitort hun resultaten en stuurt waar nodig bij.
- Je bewaakt hierbij zowel het budget als het rendement.
- Je denkt mee en adviseert hoe donor journeys jouw resultaten positief kunnen beïnvloeden.
- Je monitort en evalueert de realisatie en de impact van jouw wervingsactiviteiten, houdt het overzicht en bewaakt de samenhang.
- Je werkt samen met de CRM beheerder en de donateursadministratie om processen te stroomlijnen.
- Je houdt marktontwikkelingen bij, analyseert deze en optimaliseert de werving met jouw inzichten.
Wie zoeken we?
- Je bent commercieel, resultaatgericht en je werkt graag datagedreven.
- Je bent in staat om zelfstandig te werken en vernieuwend te denken.
- Je hebt aantoonbare ervaring op het gebied van channel management en/of direct marketing
- Je hebt ambitie om de werving aan te jagen en tot grote hoogte te brengen!
Wat bieden wij?
- Een enthousiast en gemotiveerd team met hart voor de doelgroep.
- De ruimte om te vernieuwen, te experimenteren, fouten te maken en jezelf te ontwikkelen.
- De kans om samen met de afdeling fondsenwerving iets geweldigs neer te zetten
- Een prima salaris passend bij een goededoelenorganisatie, een premievrij pensioen en de mogelijkheid om flexibel te werken.
Heb je interesse in deze functie? Stuur dan meteen je CV met een (korte) motivatie naar [email protected]. De vacature sluit uiterlijk op 21 april 2025.Â
Heb je vragen? Bel dan met Marnix Lok (Hoofd Fondsenwerving) op telefoonnummer 06-52357418.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Het Vergeten Kind vraagt nieuwe medewerkers een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) te overleggen.